Gå vidare till innehåll

Fri frakt endast idag!

Betala senare med Klarna

Kontakta oss

Vanliga Frågor

Vad är status för min beställning?

När du har lagt din beställning skickar vi ett bekräftelsemeddelande till dig för att du ska kunna spåra statusen på din beställning.

När din beställning har skickats skickar vi dig ytterligare ett e-postmeddelande för att bekräfta det förväntade leveransdatumet samt länken för att spåra din beställning (när leveransmetoden tillåter det).

Dessutom kan du spåra statusen för din beställning i avsnittet "Beställningshistorik" på din kontosida på webbplatsen.

Kan jag ändra min beställning?

Vi kan endast ändra beställningar som ännu inte har behandlats för leverans.

När din beställning har nått statusen "skickad" eller "levererad" kan vi inte göra ändringar i din beställning.

Om du vill göra ändringar i din beställning, vänligen kontakta kundtjänst via helpdesken.

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar olika betalningsmetoder på vår webbplats, inklusive kreditkort, Paypal, Amex, Union Pay, Apple Pay & Google Pay.

Vad är leveranstiden för min beställning?

Leveranstiden för våra produkter kan variera beroende på den specifika varan. I allmänhet strävar vi efter att leverera beställningar inom 7-12 dagar. För att hålla koll på statusen för din beställning kan du använda vår Track & Trace-funktion. Detta alternativ finns under rubriken "Spåra din beställning".

Kan jag returnera min beställning?

Ja, du har 14 dagar på dig att returnera din beställning. Kontakta vår kundtjänst för att göra det.

Erbjuder ni någon garanti?

Ja, vi garanterar att alla produkter som vi tillverkar och säljer via vår webbutik är felfria. Om du mot förmodan skulle få en defekt produkt kan du returnera eller byta den enligt följande villkor:

  • Produkten köptes via vår webbutik
  • Produkten har inte använts
  • Begäran om retur eller byte görs inom 28 dagar efter leverans av produkten
  • Produkten returneras eller byts ut inom 14 dagar efter att begäran skickats in
  • Om du har en retur- eller bytesbegäran på grund av en defekt produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst för mer information om hur du går tillväga.


Har ni en fysisk butik?

Tack för ditt intresse för vår onlinebutik! Tyvärr har vi ingen fysisk butik, vi är en 100% onlinebutik. Våra kunder kan enkelt beställa våra produkter online och få dem levererade till önskad adress. Vi finns dock alltid tillgängliga för att svara på eventuella frågor och hjälpa dig att lägga din beställning via vår kundserviceavdelning. Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp eller har några frågor om våra produkter eller tjänster.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse. Vad gör jag nu?

Det är tråkigt att du ännu inte har fått någon orderbekräftelse. I de flesta fall får du den inom en timme. Om du inte har fått något efter 24 timmar ber vi dig kontakta oss via info@cosmofin.se eller vårt kontaktformulär på hemsidan.

Erbjuder ni rabattkoder?

Ja, vi erbjuder ibland rabattkoder för våra kunder. Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att hålla dig uppdaterad om våra senaste erbjudanden och rabattkoder.

Kan jag avbryta min beställning?

Ja, du kan avbryta din beställning när den ännu inte har skickats. Kontakta vår kundtjänst för att göra det.


Kontakta oss för alla returer och byten

Gratis frakt

Gratis frakt i Sverige

Säker betalningsmiljö

Säker betalning med Klarna

24/7 - Kundtjänst

Ja, även på helgerna!